Werken bij VHD is geen doorsnee werk, bij VHD maak je dagelijks het verschil. Heb jij nog wat vragen over werken bij VHD? Of wil je meer weten over hoe ons werk er uitziet? Bekijk dan onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Vraag het Alineke via de chatfunctie onderin je scherm.
Bij VHD ben je geen doorsnee servicedesk medewerker. Jij maakt namelijk het verschil, meerdere keren per dag. Jij hoeft geen mensen te bellen tijdens etenstijd met een speciale aanbieding voor een nieuw abonnement. Nee, want mensen bellen jou met een hulpvraag. Van autopech tot een skiongeluk in het buitenland of een schoorsteenbrand. Iedere dag krijg jij de eer iets belangrijks voor anderen te betekenen.
Zeker, voor onze ondersteunende afdelingen zoeken wij ook helden en we zijn ook nog op zoek naar teamleiders. Zo zorgen we er met zijn allen voor dat VHD alle hulpvragen zo optimaal mogelijk kan behandelen.
Ja, als je voor VHD werkt ben jij meerdere keren per dag voor iemand een held.
Want wat jij ziet als je dagelijkse werkzaamheden, voelt voor degene aan de andere kant van de telefoon als een heldendaad. Van autopech tot een ski-ongeluk in het buitenland of een schoorsteenbrand. Iedere dag krijg jij de eer om van waarde te zijn voor iemand die hulp nodig heeft! Onze ondersteunende diensten zorgen ervoor dat onze hulpverleners hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Zo zijn we samen één team met één taak: heldendaden verrichten.
Solliciteren vinden we zo ‘zwaar’ klinken. Daarom hebben wij het liever over kennismaken! Tijdens de kennismaking vertellen wij wie VHD is en vertel jij over jouw vaardigheden, ambities en natuurlijk over wie jij bent als persoon. Zo krijgen we een volledig beeld van elkaar en kunnen we daarna met elkaar bepalen of er een match is. Ja? Dan volgt er vaak nog een tweede gesprek. Voelt het nog steeds van beide kanten goed? Dan heten we je van harte welkom bij VHD. Voordat je officieel bij ons in dienst kunt, vragen we jou om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen. Hiervoor ontvang je een link van ons. Wij vergoeden deze kosten voor jou.
Mobiliteit
Met onze mobiliteitsdiensten helpen wij bestuurders weer snel op weg. Bij pech en schade, in binnen- en buitenland, staat ons team hulpverleners 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor hulp en advies. Daarbij hebben wij maar één doel; snelle en vakkundige hulp met niet alleen aandacht voor het voertuig, maar juist ook voor de bestuurder en inzittenden.
Klantcontact
Op deze afdeling komen veel verschillende vragen binnen. Het varieert van iemand die met spoed medische hulpmiddelen (rolstoel) nodig heeft of iemand die stilstaat langs de kant van de weg met zijn of haar scootmobiel. Maar we beantwoorden ook eenvoudige vragen bijvoorbeeld van iemand die een nieuwe auto heeft gekocht en zijn autoverzekering wil aanpassen.
Reparatie & onderhoud
Team Reparatie & onderhoud stuurt de juiste hulp als één van onze opdrachtgevers belt met een storing: de lift is stuk, het klimaatsysteem heeft onderhoud nodig of een koeling bij één van onze opdrachtgevers begeeft het. Onze hulpverleners sturen de monteur op pad en helpen de opdrachtgever totdat de storing is verholpen.
Medisch & zorg
Team Medisch & zorg is de vraagbaak voor iedere reiziger of oudere en bestaat veelal uit artsen, verpleegkundigen en hulpverleners met een talenknobbel. Deze hulpverleners helpen mensen met alledaagse situaties, maar ook met heftige situaties als ongevallen op reis, ziekte op reis of zelfs overlijden.
Veiligheid
Onze hulpverleners van de Particuliere AlarmCentrale (PAC) waarborgen de veiligheid in ons land. Zo behandelen ze (urgente) meldingen op het gebied van brandveiligheid, inbraak, cameratoezicht, voertuigbeveiliging, medische en niet-medische personenalarmering. Daarnaast monitoren en detecteren ze ongewone situaties en volgen deze op.
Ondersteunende diensten
Hieronder vallen de afdelingen als HR, secretariaat, ICT, Support & Implementatie, verkoop, inkoop, facilitair, finance en marketing & communicatie.
Op de hoogte blijven van nieuwe vacatures?
Copyright © VHD 2022