Reparatie & Onderhoud

Wij verzorgen voor onze opdrachtgevers (vaak met vele vestigingen: retailers, vastgoedbeheerders en warenhuizen) het technisch en facilitair onderhoud. Als Medewerker Servicecenter ben jij het aanspreekpunt wanneer één van de filialen zich bij ons meldt met een storing. Denk bijvoorbeeld aan een lekkage in een winkelpand, een verstopte riolering in een restaurant etc.. Op zulke momenten zitten filiaalmanagers met hun handen in het haar en ben jij op dat moment hun redmiddel. 

Een dag op Reparatie & Onderhoud

Je bent net weer van pauze en je hebt jezelf weer aangemeld in het systeem. Zo zien jouw collega’s dat jij terug bent en dat je weer een telefoontje kan aannemen. Direct gaat jouw telefoon over. Je neemt op met jouw naam en de naam van de opdrachtgever. Aan de andere kant hoor je een filiaalmanager licht in paniek. “Ik heb lekkage! Wat kan ik doen?! Het is uitverkoop en er is vanavond koopavond!” Je stelt de filiaalmanager gerust. En vraagt vervolgens of hij de hoofdkraan heeft dichtgedraaid. Dat heeft hij niet. Dus je laat de kraan door hem dichtdraaien en schakelt ondertussen de loodgieter in. Voordat de koopavond start bel je het filiaal om te vragen of alles is gelukt. De filiaalmanager klinkt gelukkig opgelucht en geeft aan dat alles weer is opgelost. 
Fijn, en je wenst hem veel succes met de koopavond.