Over VHD

Benieuwd wie VHD is als organisatie? En waarom wij zo bijzonder zijn? Lees dan verder.

Bij VHD werken helden

Onze medewerkers (oftewel: helden) staan 24/7 klaar voor mensen die hulp nodig hebben na incidenten in het binnen- en buitenland. Ze geven advies en verzorgen het klantcontact. Dit doen ze uit naam van tal van organisaties, waaronder landelijk en internationaal bekende A-merken.
We handelen niet alleen in noodgevallen, maar ook met kleine hulpvragen zoals het overschrijven van een autoverzekering of bij een sterretje in de ruit kunnen klanten 24/7 bij ons terecht.
Onze ondersteunende diensten zorgen ervoor dat onze hulpverleners hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Zo zijn we samen één team met één taak: heldendaden verrichten.

Waarom onze medewerkers helden zijn? Zij maken meerdere keren per dag het verschil voor iemand aan de andere kant van de telefoon. Voor hen is het werk soms al erg vanzelfsprekend, maar voor de hulpvrager voelt het als échte heldendaad.
"Het mooie aan mijn werk als hulpverlener is dat je steeds weer iets voor mensen kunt betekenen. Dit maakt het heel dankbaar werk. Het is gewoon heel fijn dat je iemand in nood weer verder op weg kunt helpen. Het hulpverlenen, mensen helpen, betekenisvol werk doen en daardoor een goed gevoel krijgen; dat spreekt mij aan."
Over VHD - Anke
Anke
Hulpverlener afdeling Travel

Het verschil maken

Medewerkers bij VHD zijn geen doorsnee callcentermedewerkers. Ze maken namelijk het verschil, meerdere keren per dag. Jij hoeft geen mensen te bellen tijdens etenstijd met een speciale aanbieding voor een nieuw abonnement. Nee, want mensen bellen jou met een hulpvraag. Van autopech tot een skiongeluk in het buitenland of een schoorsteenbrand. Iedere dag krijgen onze medewerkers de eer om iets belangrijks voor anderen te betekenen! 

Werken voor landelijk bekende A-merken

Onze opdrachtgevers zijn vaak landelijk bekende verzekeraars, leasemaatschappijen of grote retailers. Wij verlenen hulp aan hun berijders, verzekerden of klanten. Bij VHD nemen we namens de opdrachtgever de telefoon op, dus jij bent hét visitekaartje van de verzekeraar, leasemaatschappij of retailer. Voor iedere opdrachtgever is het werk anders. Dit maakt het werk zo afwisselend.

Frontoffice

70%

De meeste medewerkers van VHD werken op de frontoffice. Hier helpen wij dagelijks mensen in nood, mensen die hulp nodig hebben of een vraag hebben. Iedere dag komen er honderden telefoontjes binnen. Onze medewerkers op de frontoffice leven zich in, in de situatie van de hulpvraag. Zo kunnen zij de beste hulp verlenen en met een voldaan gevoel iedere werkdag afsluiten!

Ondersteunende diensten

30%

Naast alle hulpverleners hebben wij ook een aantal andere afdelingen: ICT, finance, HR, support & implementatie, verkoop, inkoop en facilitair. Deze afdelingen zijn onze ondersteunende diensten. Waar de hulpverleners direct de mensen aan de lijn voorzien van de beste hulp, zorgen de ondersteunende diensten er voor dat de hulpverleners hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Diensten

Bij VHD zijn er meerdere afdelingen waar onze medewerkers heldendaden verrichten. Lees hier meer over iedere afdeling.

Mobiliteit

Met onze mobiliteitsdiensten helpen wij bestuurders weer snel op weg. Bij pech en schade, in binnen- en buitenland, staat ons team hulpverleners 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor hulp en advies. Daarbij hebben wij maar één doel; snelle en vakkundige hulp met niet alleen aandacht voor het voertuig, maar juist ook voor de bestuurder en inzittenden.

Klantcontact

Op deze afdeling komen veel verschillende vragen binnen. Het varieert van iemand die met spoed medische hulpmiddelen (bijv. een rolstoel) nodig heeft of iemand die stilstaat langs de kant van de weg met zijn of haar scootmobiel. Maar daarentegen beantwoorden we ook eenvoudigere vragen zoals het overschrijven van een auto.

Reparatie & onderhoud

Team Reparatie & onderhoud stuurt de juiste hulp als één van onze opdrachtgevers belt met een storing: de lift is stuk, het klimaatsysteem heeft onderhoud nodig of een koeling bij één van onze opdrachtgevers HEMA begeeft het. Onze hulpverleners sturen de monteur op pad en helpen de opdrachtgever totdat de storing is verholpen. 

Medisch & zorg

Team Medisch & zorg is de vraagbaak voor iedere reiziger of oudere en bestaat veelal uit artsen, verpleegkundigen en hulpverleners met een talenknobbel. Deze hulpverleners helpen mensen met alledaagse situaties, maar ook met heftige situaties als ongevallen op reis, ziekte op reis of zelfs overlijden.

Veiligheid

Onze hulpverleners van de Particuliere AlarmCentrale (PAC) waarborgen de veiligheid in ons land. Zo behandelen ze (urgente) meldingen op het gebied van brandveiligheid, inbraak, cameratoezicht, voertuigbeveiliging, medische en niet-medische personenalarmering. Daarnaast monitoren en detecteren ze ongewone situaties en volgen deze op.
Wil jij bij ons aan de slag?