Klantcontact

Jij weet antwoord op alle vragen die de klanten van onze opdrachtgevers hebben. Deze vragen lopen erg uiteen. Zo verzorgen wij het klantcontact voor diverse automerken of verzorgen wij de telefonie buiten kantoortijden voor bijv. verzekeraars. Jij zorgt er dan voor dat deze mensen goed worden geholpen. Je plant een terugbelverzoek in, of je kijkt of het type auto ook in het rood leverbaar is. Dit doen we altijd uit naam van onze opdrachtgever. 

Een dag op de afdeling Klantcontact

Zojuist heb jij een klant geholpen van een automerk die wilde weten hoe het zit met een terugroepactie. Natuurlijk kun jij hier antwoord op geven. Je geeft antwoord op de vraag en zegt vriendelijk gedag. Nu staat het volgende telefoontje en dus de volgende vraag te wachten. Er belt een vrouw die om wel iets heel bijzonders vraagt. Haar vader wordt binnenkort 60 en hij is gek van één bepaald automerk. Haar vraag is dan ook of wij een aantal leuke gadgets kunnen verzorgen, uiteraard tegen vergoeding. Daar werk ik natuurlijk graag aan mee. Ik laat haar weten dat ik ga kijken wat ik voor haar kan regelen en noteer haar adres. In overleg met de opdrachtgever heb ik een leuk pakket samengesteld en verstuur het diezelfde dag nog. Met een mooi 9+ verhaal als gevolg! Lees het verhaal hier.